onsdag 27 oktober 2010

Vinnaren dragen i förra veckans utmaning!

Hej!
Nu har vi lottat fram en vinnare i förra veckans utmaning här i bloggen. Som vanligt lottar vi fram vinnaren med hjälp av random.org och den här gången blev det Lisa som vann med den här härliga Lo´n! Stort GRATTIS!! Maila din adress till oss på countryscrap@telia.com så kommer en liten vinst på posten.Vi har ju som vanligt också utsett varsin favorit bland alla fina bidrag, vilket inte är särskilt lätt ska ni veta. Men nu är det gjort i alla fall och Annas favorit den här gången föll på Ulrica Kullanders Lo "Störst av allt är Kärleken".
Susanne´s favorit blev Marie Gustavsson´s Lo "Söta Kusiner". Jättekul att Ni är så duktiga på att skicka in bidrag till våra veckoutmaningar!!
Vi lägger upp en ny utmaning under dagen så håll utkik!!

Välkomna åter!
Susanne & Anna

4 kommentarer:

Lisa-olsi sa...

Så jätteskojigt :)
Kul att mitt nr blev vinstnumret.
Tack så jättemycket.
Kram Lisa

Ulrica sa...

Eftersom jag inte har någon tur i lottdragningen, är jag extra glad att mitt bidrag har valts till Annas favorit :)

Anonym sa...

Vilka jättefina bidrag! Som jag nu ör förtjust i chalkning med stenciler/schabloner tyckte jag det var extra tjusigt på Marie´s LO. Kul att ni väljer två också, så det bli fler att se läggas upp! Nu måste jag ju vara med på nästa också.. Grattis till vinnarna denna vecka i alla fall!/ Sandy

Scrap, pyzzel och mat sa...

Tack. Jättekul att ni gillar min LO. Den visas även på min blogg, http://scrappyzzelochmat.blogspot.com/
Masken är från Tim Holts. Ska försöka var med på fler utmaningar.
Kram Marie