lördag 2 juli 2011

Vi firar 20 000 besökare!!

Hej!
Va glada vi blir att så många gillar vår blogg!!! Över 20 000 besökare!! Det måste vi ju såklart fira med en härlig BlogCandy!
*25 mönstrade papper från kända tillverkare
* 3 alfabet stickers
* 1 rubons
* 2 meter av 2 olika spetsar
* 2 paket pearls
* 8 paket blommor
* godispåse med hemlagade äpplekulor
Värde ca 800:-!!!!
För att vara med i utlottningen om denna Candy vill vi att Du:
- lägger in bild samt länk hit i din sidebar eller dyl i din blogg
- blir en följare av CountryScrap på Facebook och av den här bloggen
- skriver en kommentar här i det här inlägget
T om 31 Juli har ni på Er sen drar vi en vinnare den 1 augusti!
Lycka till och återigen tusen Tack för att Ni kikar in hos oss!!
Susanne, Anna & Sandy

72 kommentarer:

LivetenligtMaldis sa...

klart man vill vara med och fira 20 000!!

Terés sa...

Grattis! Klar man vill va med på det här!

Sandra sa...

Grattis! Klart man vill fira med er! :)
Ha det gott!

SaraG sa...

Jag är också med och gratulerar! Håller tummarna.. :)

OllaL sa...

Поздравляю!!! Спасибо за шанс , моя ссылка http://skraaap.blogspot.com/

Petraso sa...

Grattis!

så klart man vill vara med! Är följare på Fb och länkat i sidebaren!!!

hppas jag kan titta in hos er i sommar!!

Linda Brun sa...

Gratulerer med over 20000 besøkende.
Har vært følger her og på facebook en stund. Har lagt bildet med link i sidebaren min. Tusen takk for sjangsen til å vinne en super pakke.

Mona`s Bittelille Scrappekrok sa...

Ojojoj for en lekker candy. Vil gjerne være med på denne. Har lagt den i høyre sidebar. Følger har jeg vært lenge men jeg har akkurat blitt medlem på facebook. Håper jeg har flaks, hehe. Klem...Mona

Pysselfröken sa...

Grattis till de många besökarna!

Oj vilken generös candy! Den vill jag gärna ta chansen att tävla om. Jag har länkat från min sidebar.
Kram

Outi sa...

Stort grattis till det stora antalet besökare! Och fler ska det förstås bli :)

Jag vill gärna vara med i utlottningen av candyn. Är följare sen tidigare, nu också på FB, och har länkat från:
http://pappersgalen.blogspot.com/

Kram, Outi

Therese sa...

Självklart jag vill vara med. Är redan följare av bloggen, men nu också facebook. Har länkat från min blogg.

Toddells

Zora sa...

Grattis till så många besökare!!! Är följare och har länkat candyn i min sidebar. Håller tummar och tår för denna läckra candy:O)

Ziro sa...

Nu har jag lagt till bild och länk i sidan på min blogg. Jag har även blivit följare.

Ann-Charlotte's blogg sa...

Stort Grattis till 20 000 besökare!
Klart jag vill vara med och fira, följare sedan tidigare och lägger candyn som länk i sidebaren.
Kramar

Pernilla W sa...

Självklart vill jag vara med. Jag har länkat och lagt upp bilden i min blogg. Följer er gör jag redan. :)

Annika sa...

Grattis till så många besökare. Har länkat till Blogcandyn i min sidebar. Är redan följare av bloggen :) Kommer inte in på FB just nu, men kommer bli följare där också så fort jag kommer in.
Kram

Gabriella sa...

Klart jag vill vara med och fira (och kanske vinna)!! Är följare här sen tidigare, ska leta upp er på FB oxå.

Länkat från min blogg!!

http://beingbarkeryd.blogspot.com/2011/07/dax-for-lite-tavlingar-igen.html

Stephi sa...

Grattis till 20000!!!Jag vill oxå ta chansen att vinna denna fina candy!
Tack för chansen, Stephi

Pernilla sa...

Stort grattis till era 20000 besökare !!!:)
Vill absolut vara med och fira detta och hoppas på massor med tur:)
Kram Pernilla

Kattiz sa...

Klart man inte missar det stora kalaset ;) Stoort grattis till såååå många besökare.
Kramar Kattiz

anna sa...

Grattis till 20 000 besökare!!
Vill såklart gärna vara med och vinna!
Följer både blog och på fb samt har bloggat med länk!

Anneli sa...

Stort grattis till 20 000 besökare! Och fler ska det förstås bli :)

Jag vill gärna vara med i utlottningen av candyn. Är följare sen tidigar, och har länkat från min sidobar i min blogg.

Kraaaaaam Anneli

Annelie sa...

Grattis till alla besökare, klart jag vill vara med och fira!
Är följare här sen tidigare & nu även på FB. Har länkat i min sidebar.

Angelica sa...

Hej, Självklart vill jag vara med och prova lyckan!

Ulrika sa...

Ojoj, en så här fin candy vill man ju inte missa!

linn-jo sa...

åå klart man vill va me på den här godisen!! så roligt att det går bra för er. jag ska komma å besöka er en dag snart :)

Gitte sa...

Tillykke med de mange besøgende. En super fin candy. Jeg er føljer og har linket i min sidebar.

Katja/MezzaNotte sa...

Visst vill jag vara med och fira!! Följer både här och på FB. Har en länk på min sidebar.

Nu hoppas jag på en massa tur!

Kram Katja

Carolas lilla Vrå sa...

Grattis till de första 20 000! Vill väldigt gärna vara med å hoppas på tur. Gillat på Fb och länkat i blogg :)
http://carolaslillavra.blogspot.com/

TessiBessi sa...

Ett jättefint Candy!!Klart man är med.

Har blivit följare på facebook
Har blivit följare på bloggen
Har länkat i sidebar
kommenterar nu.

Min blogg.
http://scrappingbessi.blogspot.com/

Mvh//TessiBessi

La Vikinga sa...

Grattis till så många besökare!!!

Var redan följare, numera även på Facebook, har lagt in en länk från min side-bar.

Charlotta

Jenny sa...

Först och främst: GRATTIS till alla besök här inne!
Klart att jag också vill ta chansen till detta godis!

Gör ett inlägg och lägger bilder i sidebar också!
Följare är jag...nästan FÖRFÖLJARE...Haha!

Kram, Jenny

Cattiegirl sa...

STORT grattis till Er!Länk finns i min sidebar och jag följer er både här å på Fejjan!
Kram
//Cattie

Nettan W sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Nettan W sa...

GRATTIS!
Nu har jag lagt en länk och bild i min blog, och följer er på fb!
Så nu är det bara att hålla tummarna kvar! : )

Vicky sa...

Grattis klart man vill va med o gratta :)

Anonym sa...

Wow...Wonderful candy! Thanks for offering such fabulous blog candy.I am also a follower of your blog!
I posted your treasures on my sidebar http://kitikas.blogspot.com/ with best wishes

louisevbg sa...

Det är klart att jag vill vara med:) Hoppas på tur!

Ulrica sa...

Stort grattis till det stora antalet besökare! :)

Jag vill gärna vara med i utlottningen av candyn. Är redan länge följare både på bloggen och på fb, och har länkat från min blogg:
http://kullanderdesign.blogspot.com/

Carola sa...

Grattis till alla besökare!

Har länkat i min sidebar o e sedan länge följare på fb och här på bloggen :P.

Nu håller vi tummarna dårå ;D

Annica sa...

Grattis till ala besökare. Jag har länkat från min blogg och är följare sen länge.

Trisselochtrassel sa...

Hej

Klart man ska vara med och fira. Jag är följare av bloggen men har inte facebook hoppas det går bra ändå. Jag har även länkat till er candy från min blogg

sofia

http://www.trisselochtrassel.blogspot.com/

BertaStina sa...

Grattis!!

Jag vill gärna vara med på utlottningen av dom fina sakerna. Jag har blivit följare o länkat på min blogg..
Ha det gott..

Mimzy sa...

Stort grattis!

Klart jag vill vara med!
http://mimzysmoln.blogspot.com/

Ulrika aka LillBlomman sa...

STORT grattis! Ni har en jättefin butik och blogg! Jag är nu följare på FB och bloggen!
Jag har gjort ett inlägg i min blogg här:
http://lillblommanskapar.blogspot.com/2011/07/mumsig-candy-som-jag-vill-ha.html
Länkat hit och visar bilden!

Hoppas att jag vinner för jag vill gärna smaka på Äppelkulorna, mums;)

Kickelina sa...

http://kickelinascrap.blogspot.com/2011/07/blogcandy-hos-countryscrap.html håller tummarna för att jag vinner detta....=)

Misu sa...

Lycka till!
Jag älskar godis. :)

Hozzan sa...

Mums vilken Candy! Har blivit följare här i bloggen men har ingen FB. Däremot så har jag länkat i min blogg.

Veronica sa...

Jag vill gärna vara med och fira..

Mell sa...

ÅÅ vad roligt. Å äntligen kommer snart er butik till centrala Uddevalla=)

Unknown sa...

Grattis! Så klart man vill vara med och fira, man är ju en gottegris ;)
Följt era riktlinjer för att få vara med.

xx/MulleSnuttan

NippertippanDesign sa...

Grattis till alla besökare!

Vilket härligt candy ni plockat ihop, det vill man ju inte missa. =) Nu har jag länkat till er i min högra sidebar, blivit följare både på bloggen och på FB.

Så, nu håller jag tummar och tår för en vinst!

NippertippanDesign

Malin E sa...

GRATTIS!
Jag är självklart med och tävlar!
Kram Malin

Anna Karlsson Widmark sa...

Grattis till alla besökare! Jag har länkat i min side bar, följer här och på Facebook. Nu ska jag hålla tummarna ända till den sista juli! =)

cissi sa...

Grattis till alla besökare. jag har gjort allt man ska. Nu är det bara att hålla tummarna.

http://cissidilnotsmith.blogspot.com/

Dorpan sa...

20'000 är inte illa Grattis och håller tummarna för tur =)
Kram Dorpan
länkat i sidebar i Dorpan Donar

Viktoria sa...

Hej! Vilken skattkista! Jag är med! -Jag har länkat i min sidebar, följer bloggen och är med på Facebook och har gjort ett inlägg in min blogg.

Meretekj sa...

Gratulerer med så mange besøkende.
Jeg har linket i min sidebar, er følger og ned på facebook.
Takk for sjansen til å vinne.

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg er gjerne med og har lenket i sidebaren. Følger både her og på facebook!

Krysser fingrene!

Sommerklem

leneridolahermansen@hotmail.com sa...

gratulerer :D jeg ønsker å være med

http://leneridola.blogspot.com/2011/07/give-away-i-juli.html

Papermum`s sa...

Grattis!
Så klart att jag vill vara med på denna underbara Candy!
Ser fram emot när ni snart firar 50 000!
Lycka till
Kram!
(Är redan följare men har ju inte Facebook...)

Scrap, pyzzel och mat sa...

Oj, vilken fin Candy!!
Trodde att jag redan följde er på Facebook, men det gjorde jag inte :-0 . Nu är det fixat.

Scrapkuben sa...

Klart man vill vara med!

http://scrapkuben.bloggplatsen.se/2011/07/25/5894578-bloggcandy-hos-countryscrap/

Anki T sa...

Grattis till alla besöken!
Följare på facebook är jag sedan länge.
http://scrapfia.blogg.se/2011/july/blogcandy-igen-o.

Jezz79 sa...

Grattis till er!!! Vill självklart vara med och fira!!!
Kram Jessica

Hemma hos Peggy sa...

Jag är också godissugen och vill gärna fira 20 000 besökare med er.
Jag har länkat från min blogg och följer er numer även på FB.
Kram Peggy

Ulrika sa...

Grattis!! Klart man vill vara med, ha en fortsatt trevlig sommar.
Mvh Ulrika

Malin ~ Lillpiga sa...

Jag är gärna med och leker! Länkar på min blogg och allt det andra som krävs för en lott. :)

Carola L sa...

jag är med och följer (Carola LInd)

Länk:http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/july/blogcandy-4.html

carola(at)officefixarna.com

Gratishav sa...

1.Jag är gärnar med.
har länkat på sidebar i min blogg:
www.gratishav.blogspot.com

2.blir en följare av CountryScrap på Facebook med namn Lili Ying.

3.och följare av den här bloggen med bloggnamn Gratishav.

Hoppas på tur!
kram
Lili
mail:he-jasmine@163.com

citronlime sa...

Först och främst; Grattis till 20 000 besökare...!!!
För det andra; underbar candy!!!

Jag har länkat i min sidebar, följer er redan på FB och följer er nu på bloggen :)

Så nu håller jag bara tummarna ;)
Hälsningar Linda/citronlime

Smurfan73 sa...

Grattis till 20 000 besökare !!
Denna candyn var helt underbar, måste delta !
har länkt i min blogg och gillat på fb och följer er blogg

Hälsningar Lotta.
Min blogg:
http://smurfan73.blogg.se/andra/2011/july/bloggcandy-1.html