söndag 23 januari 2011

BlogCandy & DT-uttagning!!

Hej!
Va kul att så många är intresserade av workshoppen med Ingvild Bolme! Än finns det platser kvar men det börjar ta på dem så anmäl snarast så Du inte missar detta tillfälle!
BlogCandy!
Vi lottar ut en hemlig BlogCandy till ett värde av 300:-! För att vara med vill vi:
*att du lämnar en kommentar här med vad Du vill ha för
CHA Nyheter eller vad Du saknar i CountryScraps butik.
*att Du länkar i din blogg till oss och den här BlogCandyn
Den 15 februari drar vi sedan en lycklig vinnare!
Gäst-DT uttagning!
Vill Du bli en av våra Gäst-DT´s under våren? I så fall mailar Du in bilder på dina 3 bästa alster. Vi väljer sedan ut några som får vara Gäst-DT under våren. Som Gäst-DT får Du ett paket fyllt med material att skapa med! Maila oss på: countryscrap@telia.com
I butiken kommer det in lite nyheter varje vecka. Vi har även fått en ny leverantör på blommor vilket gör att vi lägger upp ett nytt system och bättre priser. Ni hittar de aktuella blommorna under Blommor/CountryFlowers i webbutiken.
Kram
Susanne & Anna

26 kommentarer:

Sickan sa...

Hej!
Jag saknar lite verktyg,tex en sån maskin till att sätta öljetter,häftare,håltagare.

Ha det bra
//Åsa

Sickan sa...

Nu har jag länkat hit både i ett inlägg och i sidebaren!

Ha det gött!
/Åsa

SaraG sa...

Jag gillar bling så det jag önskar till butiken är swirls :)
Jag har länkat i min sidebar till candyn!

Mummylade sa...

jag älskar stansar och spellbinder dies, ju fler desto bättre =)

Lillemor sa...

Mitt bästa lim är Scrappy Glue från Heidi Swapp, det är kanonbra!
Torkar snabbt o är drygt!

http://lillemorskreativasida.blogspot.com/2011/01/blogcandy-hos-countryscrap.html

Lillemor Engdahl

Ulrica sa...

Kan aldrig finnas för mycket av Tim Holtz underbara produkter. Nu kommer han med ännu fler fina nyheter på CHA-mässan, som det är lätt att bli nyfiken på.
Naturligtvis vill jag vara med i utlottningen av din blogcandy, och lägger en länk från min blogg: www.kullanderdesign.blogspot.com

Kottens corner sa...

Hej
Nu har jag också länkat:
http://kottenscorner.blogspot.com/

Jag saknar förvaringslösningar (ej väskor) av olika dess slag. Cropper Hopper, Creative Options, Kaisercraft...

Vad gäller CHA. Finns hur mycket som helst. Tim Holtz nya Core'dinations Distress colours, alla otroliga blommor från Prima, de nya Sticklesfärgerna, Bo Bunnys serie Gabrielle, My Minds Eye's Stella & Rose...

/Jenny

Chris_P sa...

Saknar EK Success-punchar :o)

Jag länkar i sidebaren i min blogg!

Maya Isaksson sa...

Mina favoriter är Cosmo Crickets fiiiina papper som de släpper på CHA. Det och Spellbinders vimpel-dies.

Jag har länkat i sidebaren på http://smautbrott.blogspot.com

La Vikinga sa...

Hej!

Jag skulle vilja att ni tog hem Echo Park "Little girl" och några av Bo Bunnys nya serier, både papper och dekorationer!

Har skrivit ett kort inlägg om er kampanj och candy!
http://lavikingascrapp.blogspot.com/2011/01/countryscrap.html

Marta sa...

Jag skulle gärna vilja ha några av Tim Holtz nya "paper-packs", både dem som han gjort med Core-dinations och med Idealogy.
//Marta

http://lifewithfashion.blogg.se/2011/january/blogcandy-hos-countryscrap.html

Tussling sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Tussling sa...

Lite fler stansar. Gärna fler MS kantstansar...

har länkat i min sidebar http://tusslingpysslar.blogspot.com/

Anonym sa...

Hej,
jag skulle vilja ha paper pads 6"x6" och 8"x8", jag scrappar bara kort och köpa hellre de små blocks än de stora 12"x12".
Och jag ÄLSKAR Websters Pages.

Har länkat i min sidebar
http://thecardcorner.wordpress.com/

Malin sa...

Länkat och klart...
Album 12*12 saknar jag...gärna D-ring. Stansar och dies kan det aldrig finnas för mycket av!

Anonym sa...

Oj vad svårt att säga vad jag tycker saknas. Var inne och sökte efter det jag är köpsugen på nu och det mesta fnns ju :-P. Det skulle vara lite spellbinders som jag saknade i så fall.
Har länkat hit i ett inlägg hos mig:
http://therorese.blogspot.com/2011/01/blogcandy-hos-countryscrap.html

Ida sa...

Klart jag vill vara med i utlottningen!
Jag var ute och kikade på lite cha nyheter och fastnade för Crate papers serier: Portrait collection, Neigbourhood och Emmas Shoppe! Väldigt härliga tycker jag :-)
Ida/ Tatoo rosen

Cattiegirl sa...

Självklart tar jag en lott och är med i den spännande utlottningen! Jag har länkat i min sidebar!

CHA-nyheter som jag är sugen på är Echo park's paper pads, blommor och alltid dies i roliga former!

Tack för kul blogcandy!

Kram,
//Cattie

Paula sa...

Hemlig candy - så spännande! Klart man vill vara med, har länkat i min sidebar på http://paulaskort.blogspot.com/!

Jag skulle vilja se pappersblock i strl 6"x6" eftersom jag bara scrappar kort :-)

Kattiz sa...

Hej, vad roligt med en bloggcandy, har länkat i min sidebar :)

http://kattizscrapp.blogspot.com/

Det jag skulle vilja att ni tar hem är Tim Holtz nya paperpad som släpps sen och stämpelsättet reflection :)Mmmm vill ha, :) och BoBunnys nya serie Timepiece... I lööööv :) Det släpps så himla mycket fint i vår och det finns mängder man vill ha men detta står högt upp på önskelistan.
Kram Kattiz

Lady Gaggig sa...

Hallo!

Självklart vill jag vara med i utlottningen!
Jag har länkat i både inlägg och i sidebaren !

Något jag saknar lite är spets...massor av spets! Och kanske lite mer band....
Och stansar att göra tjusiga bårder med!

Kram, Jenny

http://bakgrundsbyterskan.blogspot.com/2011/01/tok-shopping-tips-om-scrappig-blog.html

Marie sa...

Jag har länkat till bloggcandyn i min sidebar och håller tummarna och hoppas på tur.
Det jag önskar att det skulle finnas fler av i butiken är textstämplar och allra helst svenska stämplar. Allt från olika högtidsstämplar till "bara för att"-stämplar.

stina ~maräng~ sa...

Självklart vill jag vara med och ha chans att vinna candyn!

Jag är lite nyfiken på CHA-nyheter från Jillibean Soup. Bl a deras färgglada blossom soup cardstock stickers och chilled strawberry soup journalingspots.

Jag har länkat i ett inlägg i min blogg :) Nu håller jag tummarna och hoppas på tur!

mia.t sa...

Det finns massor av snyggt på gång denna våren och här kommer mina favoriter; Websters blommor, TH's stämpelset Haberdashery, Hela kollektionen Butterfly Garden från Pink Paisley (såååå läcker), tygvimplar och provdockor från Maya Road, spets och blommor från Prima, trådrullar i trä från Maya Road,Wooden flourishes från Kaiserkraft (burar och provdockor) och TH/Sissix diesen med provdockan. Wow, vilken lista!! Mums!

AnnaLe sa...

Klart jag vill vara med, så nu har jag länkat: http://alsalster.blogg.se/2011/february/mera-bloggodis.html

När det gäller produkter ser jag gärna Pink Paislees nyheter. Fina spetsar, berlocker och blommor kan det heller aldrig bli för mycket av!

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och ta en lott. Har länkat från min blogg
jag vill gärna ha mera alfabet Thickers och swirls :-)

Kram Anna-karin