måndag 6 september 2010

Så mycket härliga Nyheter har kommit hem nu!!

Hej!
Här fortsätter det att ramla in varor!! Just nu blommar verkligen hela butiken med alla läckra CHA Nyheter från Prima!! Se ett urval längre ner. Praktiska bokstavsstickers i olika färger, härliga rubons, gammaldags julpapper, påfyllning av distressdynor och cardstock och mycket mera! Inom det närmaste kommer stämplar från Whiff Off Joy, Magnolias nya "Apples & Cherries" stämplar, papper från 3ndypapir m.m. De nya stämplarna från Tim Holtz verkar tyvärr dröja ett litet tag till.
Titta o njut av alla läckra nyheter!
Missa inte vår BlogCandy längre ner i Bloggen!!
Butiken är öppen Ons-Fre 14-18 och Lör 11-13

Välkomna!
Önskar Susanne





4 kommentarer:

Jenny sa...

Attans bananer!
Jag hann ju inte komma i lördags!!
(detta kånkande med möbler och tapeter....och så fick jag precis hjälp där på middagen av Gubbsen här hemma och då kunde jag ju inte sticka hemifrån. Då hade dom kanske "rymt" igen...Haha!)

Jag försöker kika bort till Dej på onsdag istället!
Snygga papper och läckra blommor du har fått hem!!

Ha det gott så länge så ses vi snart!
Kram, J.son

Wenche sa...

Wow! Så mye flott!

Ida sa...

Mmmmm så mycke ögongodis!

Dorthe sa...

Fantastisk blomster og flotte flotte papirer - lige min smag!