måndag 27 september 2010

Vinnaren dragen i vår BlogCandy!!

Hej!
Nu har vi dragit vinnaren i vår BlogCandy dragning! Den lyckliga vinnaren är Marit!!! Stort grattis!!! Ni kan besöka hennes blogg här http://ms-scrapbooking.blogspot.com . Maila din adress, Marit, på countryscrap@telia.com så skickar jag den härliga blogcandyn till dig.

Tusen Tack alla som var med och som uppfyllt våra "krav". Vi kommer att dra lite småvinster under hösten bland alla som är följare av vår blogg. Är Du inte redan följare, så skynda Dig att bli det för att inte missa specialerbjudanden och utlottningar bland våra följare.

Onsdag 29/9 14-20 har vi vår Höst Mingel Kväll!! Missa inte detta! Mer info längre ner i bloggen.

Glöm inte att butiken är stängd Fredag 1/10 och Lördag 2/10. Därefter öppet som vanligt igen.

Varmt Välkomna!
Susanne & Anna

8 kommentarer:

NHL sa...

Åååååå, Massa grattis till Marit!
Höstmingelkväll låter jättetrevligt! Synd man bor för långt bort.

Sirpa sa...

Grattis till Marit!
Tack för en rolig tävling!
Har en fin måndag!
Kram Sirpa

SusanLotus sa...

Grattis Marit! Vilken tur du haft! :)

Lina ♥ C´est la vie sa...

Åh tack för grattiset inne hos mig.
mvh Lina

Jenny sa...

Stort Grattis till Marit!

Ojojoj, vilken rolig "förtidigjulklapp" hon kommer att få!

Som världens godispåse juuu!!

Kram på´re!

J:son

Anonym sa...

Grattis Marit!
Mingelkväll låter jättekul men synd att man bor så långt bort.

Nyanser av vitt sa...

Grattis till den lyckliga vinnaren
kram Agneta

Marit sa...

Tack snälla ni, jag har helt missat att jag vunnit men jag är sååå glad. Det har varit lite mycket runt mig den senaste tiden, hinner inte det jag skulle vilja.