torsdag 18 augusti 2011

Tjohoooo!!

Hej hej allihop!!! Nu dyker det upp ett nytt ansikte här i bloggen. Jag heter Camilla Ekman och är ny i Country Scraps designteam. Wohoooo! Jag hoppas kunna inspirera er till lite blommigt skapande.

Jag fick hem fina papper från Pion Design och från Graphic45 som jag använde till denna layout med foto från Öland. Vi besökte ön som hastigast på semestern och jag passade på att fotografera väderkvarnar.

Jag gillar blommor och det har ju Country Scrap gott om. Kolla också in den fina fjärilen från Pink Paislee.

Och här ser ni ett vackert spetsband.
Eget material: alfabet, blad, tårtpapper

Tack för titten!
Camilla

4 kommentarer:

Stephi sa...

Välkommen till CountryScrap, här är mysigt :-)
Vad snygg Lo du skapat "tycker om"
Stephi Dt CS

Cina99 sa...

Vacker layout!

Anonym sa...

Jättesnyggt!
Gillade denna layouten massor...och väderkvarnen..så fin bild!

Kram, Jenny

Unknown sa...

wonderful page and lovely made!
byee,Lean