fredag 2 december 2011

En ask av Prima produkter

Nu håller jag på med lite julpresenter, i förra inlägget visade jag småkort att ge bort. Nu tänker jag visa en ask med helt underbara blommor på.

Jag har använt ett snyggt Prima papper (hittar ej i butiken) samt vit och svart spets.


De blommor jag använt är alla från Prima. De tre stora rosa är från detta pack.
De mindre rosorna från denna. Fjärilen och prickiga lövet är resist canvas från Prima, mistad i olika nyanser. Den virkade blomman är även denna från Prima. En pin från Inkido stack jag ner bakom fjärilen.


Ramen är från Bo Bunny. Den vita blomman är Country Flowers.

Nu får jag önska en trevlig helg och en mysig andra advent.


2 kommentarer:

Ziro sa...

Supersnyggt! Du kan verkligen konsten att arrangera blommor!

Majsan sa...

Så snyggt, massa härliga detaljer o titta på, gillar mycket!!