onsdag 7 december 2011

Ett kort

Kortet jag visar i dag är gjort i varma färger. Jag har måttat upp ett hål med min passare som jag sedan rivit med en edge scrapper. Stämpeln är från Vilda Stamps och den är privat.



Jag har en brun bas, sedan ett gult papper vid hålet, och en liten bit grillduk som staket.
Pappret som syns längst fram är från prima, Romantique Hilary. Det har jag använt till hela framsidan, även det utklippta blommorna och löven.

Jag har använt en del blommor igen, ja det blir så fint och dekorerat då:-)
Gul och brun primablomma, cremefärgade rosor, countryflowers latte samt Cherry blossom.
Löv spetsblommor och platta prima fick också pryda kortet. Jag har använt resist canvas från Prima idag igen, denna gång en fluga.

Helt underbara färger, tycker jag.

Ha en fin Onsdag,

6 kommentarer:

Anette sa...

Helt underbart! Färger och blommor det är bara så fint.

Kram

Unknown sa...

Beautiful card with lovely details.
byebye,Lean

Caroline sa...

Så fint & romantiskt kort!

Majsan sa...

ÅH wow helt underbar, som allt du gör, men den här älskar jag ju sååå!!

Susanne sa...

Underbart vackert!!!!
Ha en fin dag!! Kramizar

Nina sa...

vilket vackert kort, med fantastiska detaljer.
vart får du alla idéer från? :-)