onsdag 14 december 2011

En gåva till jul

Hej på er! Jag fortsätter med mitt pyssel, så att alla ska få något personligt av mig till jul.
Som vanligt har jag fint material att arbeta med, vilket glädjer mig så.
I dag visar jag en ask, full av ljuvliga blommor.



Pappret jag använt som bas är från prima och heter Romantique hedgerow. Det jag använt mer är blad från prima, Bo Bunny ram, virkad Prima blomma, silverglittrig blomma från prima. De andra blommorna finns tyvärr ej kvar i butiken. Övriga dekorationer är privata.


Ha en fin onsdag så ses vi snart igen, hoppas jag.

5 kommentarer:

Anette sa...

Åh, vilken fin ask. Du är ju bra såååå bra.

Päivi sa...

Vacker!!! Gillar "hänget med den stora vita pärlan", vet inte vad jag ska kalla den bar :)

NHL sa...

Ojojoj, så vacker!

Anonym sa...

Så fin ask!
Önskar dig en fin advent och en stundande jul!
Kram!

Outi sa...

Så otroligt vacker!