onsdag 12 oktober 2011

Ett boxkort med tårta!

Hej på er, Stephi här.
I dag tänkte jag visa en grattis hälsning i form av ett boxkort. Alla papper jag använt är från Prima, likaså alla ljuvliga blommor. Det är en sån lyx att få inspirera med så fint material. Ett stort tack till Susanne, som ger mig detta förtroende! :-)


För att få en sliten look har jag rivit kanterna överallt på kortet. Detta Prima papper är så vackert med alla blommor, insidan får ni se snart:-)
Organzabandet passa bra då det också är prickar på pappret. Pion Design har ett fint ark där jag hittade fjärilarna. Tårtpappret finner du här.


Visst är de vackra? Bruna, gula och röda Prima blommorna finns i detta pack.
Har även använt YD blommor, en vit Country ros och blad. Utklippta klockan är från detta graphic papper.

Såhär ser boxkortet ut då det öppnats. Det jag använt från butiken är Primas resist canvas- stol lås och.hörn. Blad, blommor och band.

Nu är locket borta och snart så ser ni tårtan :-) Ett till alldeles underbart Prima papper har denna lite mindre låda fått. Också Prickigt organzaband så det blir rättvist *s*
Just det vita bandet hittar jag ej i shoppen just nu, men det finns brun, ljusblå svart och rosa, alla så söta.


På insidan är det olika stämplar, privata, plats för att skriva en hälsning samt denna smarriga tårta, gjord av papper och snö på burk samt lite stickles.


Jag får tacka för mig för denna vecka och jag hoppas ni alla får en fin dag,

9 kommentarer:

Anette sa...

Så jättefint och viket jobb du har lagt ner.

yvve sa...

Så snyggt,och vad härligt med överaskningstårtan. :)

NHL sa...

Ojojojoj, vilket jobb! och vilken underbart kul grej att få!
inspirerande som vanligt ;-)

Ziro sa...

Men ååh så fin den blev! Du ska vara jättenöjd med denna!

Kattiz sa...

Urläckert! Så häftigt med tårtan med...

Pendra sa...

Your translate button does not work... and I really wish I could read it, but your finished projects don't need translation... they are beautiful! I will try and get it translate again. Love your site!
Crafty Hugs,
Pendra

. sa...

SÅ himla läckert! Och vilket jobb!

Kanske man skulle testa någon gång ;)

Kramis!
Jenni

Ywonne sa...

Åhhh, vad läckert ! Och vilket jobb :O)

Annieloy sa...

Jätte rolig och fin ask :)