onsdag 5 oktober 2011

Härligt att chilla.

I dag visar jag (Stephi) en LO med en liten tjej jag känner som älskar att chilla. Dessa nyheter från Prima är super kul att få jobba med!

Jag började att mista en ostduk i grönt som jag fönade torr. Sedan satte jag gesso i svart och vitt på en utskuren bit papper. Jag satte på ostduken och grillnät. (det rutiga bruna)
Papperna jag använt denna gång är från Prima, väldigt vackra och harmoniska. Bakgrundspappret, duttade jag lite vit gesso på som jag gnuggade ut tunt, knappt synligt. Prima stämpeln med staketet passade bra in som bakgrund.

Resist canvas från Prima, i form av fågel, blad, gren och hörn mistade jag i önskad färg. De gör verkligen mycket till dekoreringen, jag tycker om dem massor!

Dessa siffror samt alfabetet är från detta söta ark med massa smått och gott :-)
Även linjalen är därifrån.

Ett hav av läckra blommor från Prima. Gul, vit och blå, vit med pistill, brun glittrig, virkad gul, samt brun spetsblomma. (Hittar ej den i butiken, kanke ej inlagd ännu.)

Denna prima blomma är som en godis, tänker på polkagris då jag ser den.
Fjärilen är också Resist canvas mistad i gult.

Kram på er så ses vi nästa onsdag,då ska jag visa en box med tårta.

8 kommentarer:

Anette sa...

Så underbart fint. Du är helt suverän.

Päivi sa...

Helt underbar! Blir sugen på att testa Resist canvas... :o)

Ha det bäst! Kram!

Majsan sa...

WOW jättesnyggt,allt du gör blir så himla snyggt!

Ziro sa...

Underbar LO med underbara blommor och en söt liten tjej!

Frideborg sa...

Superfin!

Kattiz sa...

Jätteläckert! Du e grym! Det där med ostduk måste jag testa, var hittar man sånna?
Kram Kattiz

NHL sa...

Jättevackert! Och vilken härlig bild!

Unknown sa...

stunning page with cool details.
byebye,Lean