torsdag 17 februari 2011

CountryStamps är här samt STOR pappers REA!

Hej!
Nu är äntligen vår nya stämpelserie, CountryStamps, här!!
Du hittar alla godingarna i vår butik. Designade av Sandy Nilsson som även håller i alla vårens kurser. Har Du inte fått vårt kurs program? Maila oss på countryscrap@telia.com så skickar vi ett!

Fredag, Lördag, Söndag 18-20 februari behöver vi hjälp att tömma vårt lager på mönstrat papper. Därför får Du köpa dem för endast 5:-/st!! Mer information finns i vår butik.

Mycket nyheter är på gång in så kika ofta in o kolla vet ja!

Välkomna önskar
Susanne, Anna & Sandy

5 kommentarer:

Sickan sa...

Åhhhh,vad kul att stämplarna har landat nu :D

Kanon fina juuuu!!

Grattis till er och SANDY!!

Anonym sa...

Hahahah jag tyckte väl jag kände igen figurerna =)
ÄNTLIGEN Sandy =)

Jeanette

Anonym sa...

*ler stort och tackar o bugar* Allt tack vare att Susanne tyckte att mina hönor och gänget passade in hos henne, och de känner sig verkligen hemma! *och jag med* Underbart kul att se mitt "klotter" komma till liv på detta sätt, och det ska bli så roligt att de hur andra ritar och använder motiven :)) Kram på er!

Gunilla/Nilla sa...

Jag föll som en fura när jag såg dom här motiven, så himlans läckra.

//Gunilla

pojjo sa...

åååhhh dom hönsen vill jag haaaaaaaa ha ha.. såå söta