torsdag 24 februari 2011

Lite inspiration i väntan på Prima...

Hej!
Ja, här sitter vi nu o väntar på att lastbilen med Primas alla härliga nyheter ska komma, men än är det bara kölden som knackar på där ute...
Så vi får hitta på något annat under tiden ;) Nästa lördag ska vi döpa vår lille Linus och en utav bordsdekorationerna blir de här små skorna som jag gjorde härom natten medan han sov.
Jag gjorde dem efter en mall som jag hittat nån gång för ca 7 år sedan på nätet men minns inte var. Ska försöka sammanställa en ny mall/beskrivning av den jag har och lägga ut här i bloggen så ni också har möjlighet att göra dem.

Kram
Susanne

5 kommentarer:

Sickan sa...

Vad läckra dom är!När hinner du allt som du gör ?? :)

Ha en skön helg!

Cina99 sa...

Åh du milde så fint!!!

Anonym sa...

Så söta Mamma, när hinner du allt ? Du måste vara snabb på att göra saker när jag är borta ?? :)


/ ANNA

Outi sa...

Vilken söt bordsdekoration! Helt perfekt!!!

Evas Pyssel sa...

Vilka jättesöta skor ! Det var en ny modell . Måste in och kika på nya stämplarna. De ser jätteläckra ut !! Ha en fortsatt mysig helg !! Eva