måndag 7 februari 2011

Oh regnet det bara öser ner....

Hej!
Vilket regn o rusk det är nu, perfekt att sitta inne och pyssla. Här har jag börjat på ett minialbum med inspiration från Tim Holtz. Naturligtvis har jag använt mig mestadels av material från Tim Holtz som Du hittar i butiken. Jag kan lova att det kommer massor av nya läckra produkter under våren från Tim Holtz och vi tar givetvis hem det mesta från honom.
Mer från insidorna kommer en annan dag när jag hunnit göra klart dem. Det tar lite tid att scrappa för mig nu med en liten Linus som inte vill vara ifrån mamma :)
Kram
Susanne

3 kommentarer:

Kattiz sa...

Jättefint! Ser med spänning fram emot insidan. Och mot vårens nyheter från Tim Holtz :) längtar...
Kram Kattiz

emilias gömmor... sa...

Så duktig du är!

Kram Mimmi

Anonym sa...

Älskar verkligen den där! kul idé att göra den på ett sånt där "tab-ark"... det ordet var nog egen-påhittat men men ;) Jättefint i alla fall, ska bli kul att se resten.
Kram /Sandy