fredag 25 februari 2011

Nu är Nyheterna här!

Hej!
Idag har det varit fest i butiken på många sätt! Sååå många Nyheter har kommit och även en mängd påfyllning av allt möjligt bra att ha. Här kommer ett litet smakprov på alltihop.
Stämpel från Reprint
Charms från Prima
Blommor från Prima

Stämplar från Prima
Papper från Graphic45
Men helt klart finns det mycket mer i butiken :). Fri Frakt som alltid när Du handlar i webbutiken!
Den nya Cuttlebuggen finns nu för beställning. Som många kanske redan vet så följer inte c-plattan med längre, men vi tyckte det va så knasigt så vi har beslutat att skicka med en c-platta helt kostnadsfritt när Du köper din Cuttlebug hos oss!

Välkomna till CountryScrap!
Susanne, Anna & Sandy



5 kommentarer:

Kattiz sa...

Åååå så många härliga nyheter! Blir en shoppingrunda när jag kommer hem från Mexico :)

Bondtösa sa...

Hoppas Du får det roligt i Mexico! Själv gillar jag inte det landet... Har varit där till räckligt... men smaken e som baken ;)

Kram
Susanne

Ida sa...

åhh va mycket fint!!! Kommer nog en sväng snart!!!
Kram

Paula sa...

Åh så mycket fins som har kommit in! Själv är jag dock just nu mer än nöjd med den superhärliga vinsten i er bloggcandy som damp ner i brevlådan i slutet av förra veckan: http://paulaskort.blogspot.com/2011/02/min-vinst-fran-countryscrap.html

Tusen tusen tack! Jag har redan börjat knåpa ihop kort med de fina vinsterna :-)

Kram Paula

Anonym sa...

IIihh vad jag längtar till onsdag när jag ska få lägga vantarna på det jag beställt....tänk att man kan vara så sugen!! Verkligen saker i min stil bland dessa nyheter. Kan se mycket framför mig i form av altrat, lådor, fräna layouter o miniskåp... När ska man ha tid med allt?? :)

(ps är det ett dåligt tecken när man får slumpmässiga bokstäver i ordverifieringen som stavar "syfilis??"

Kram/ Sandy