torsdag 15 september 2011

Ett enkelt kort

Hej! Camilla här igen. Idag går en av mina kära kollegor hem på mammaledighet. Jag hoppas att hon kommer att njuta av tiden hemma med sina barn och handlade en liten present till henne. Till presenten fick hon ett enkelt kort med just titeln Njut.

Till kortet har jag använt ett Prima-papper, en Cheery Lynn doily-die, ursött band, alfabetsvimplar, alfabet, blomma och blad.

(Alfabetsvimplarna fick jag moderera lite eftersom jag inte hade kvar just de bokstäver jag behövde. Så jag skrapade bort glitterbokstäverna som fanns på och satte dit de bruna. Det är sällan jag använder W, X och Y, så det var de jag skrapade bort.)

4 kommentarer:

. sa...

Kreativt och läckert!

Jenni

Stephi sa...

jättefint!

Unknown sa...

Lovely card!
byebye,lean

Anette sa...

Vilket fint kort du har gjort!