tisdag 20 september 2011

Sparbössa och pennhållare

Oj vad fort dagarna i september tar slut, vilket innebär snart även mitt gästpel här...
Idag har jag altrat för hela slanten ( vilket är anledningen att sparbössan är tom ha ha ha)
För några veckor sedan så var jag på Ullared och hittade denna roliga spargris som ser ut som en djup tavla. Perfekt för scrapping ;) tänkte jag och här kommer resultatet.
Pennhållaren har jag tagit hem från jobbet för att "scrappa" den lite roligare...

Papprena jag använt på pennhållaren kommer från Bo Bunny serien Et Cetera och finns i butiken. Blev förälskad direkt när jag såg dem :) Igen, har jag stainat på pappret och glossat för fuktig effekt. Blommorna kan jag inte få nog av så jag beställde mig en laddning till. ;)


På sparbössan har jag använt papper från Bo Bunnys ET Cetera och ett Grapic 45 som jag klippt ut luftballongerna från. Mer av dessa ljuvliga blommor, stämpel från TH och lite stickers jag hittade i mina gömmor.


Lite stickles på blommorna...


Som ni kanske ser har jag res-tema på denna sparbössa då den är tänkt som present till min granne som sparar pengar till resor...

That´s all foks ;)
Ha en fortsatt skönt tisdag och hoppas vi ses om en vecka då jag har ett liiite annorlunda inlägg ;)
Kram

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesnyggt!!

Jenny

Stephi sa...

oaoo..underbart gjort! Vilken härlig sparbössa. Detta papper du praetr om är braa sååå fint, så jag förstår dig om du känner kärlek :-)
Mycket snyggt jobbat!!!

Ziro sa...

Jättesnyggt och vilken fiffig variant på sparbössa!

Sandra sa...

Så snyggt, så snyggt, så snyggt!!!!
Underbara papper använda på bästa sätt!
Supersnygga båda två!

Ha de!

Millanprillan sa...

Supersnyggt!
Måste bara fråga vad det är för fjäril på pennhållaren och vilken swirl du använt på sparbössan?

/Millan