torsdag 1 september 2011

Masker och stämplar

Prima kommer ju ut med många fina masker och stämplar, saker som kan ge ytterligare en dimension till layouten och som gör just din sida unik. Här har jag använt ett papper från My Mind's Eye som är vackert i sig.

Sen lade jag till en tegelväggsmask, som jag målade gesso över.


Dessutom använde jag en staketsstämpel från Prima. Stämpeln dyker snart upp här hos CountryScrap.
Material från CountryScrap: Papper och alfabetsbanner från My Mind's Eye, gula blommor, vita rosor, bruna rosor, metallblommor, vita pärlor, fjärilar och metallhjärta.
Resten kommer från min egen scraphörna.

Vi kanske ses på lördag hos CountryScrap?!?
Camilla

3 kommentarer:

Stephi sa...

vilken blomstergrupp, fint

La Vikinga sa...

Jag var där igår... var det du som hade gjort en fin LO med tegelvägg? Både jag och min man beundrade den och undrade hur tegelväggen kom till - nu fattar vi att det var en mask!!!

Charlotta / La Vikinga

Kattiz sa...

Vilken toksnygg lo! Tegelväggsmasken inhandlad, nu ska den testas också ;)
Kram Kattiz